Η Delta AirLines προχώρησε σε νομικές ενέργειες εναντίον της CrowdStrike, κατηγορώντας την εταιρεία προμηθευτή λογισμικού ασφαλείας για παραβίαση σύμβασης και αμέλεια. Η μήνυση αυτή προέκυψε μετά από σοβαρό blackout τον Ιούλιο, το οποίο είχε καταστροφικές συνέπειες, οδηγώντας σε 7.000 ακυρώσεις πτήσεων και ζημιές σε εκατομμύρια υπολογιστές.
Η Delta ισχυρίστηκε πως η ελαττωματική ενημέρωση λογισμικού που προήλθε από την CrowdStrike επηρεάζει υπολογιστές που λειτουργούν με το σύστημα Windows της Microsoft. Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το συγκεκριμένο περιστατικό μείωσε τα έσοδά της κατά 380 εκατομμύρια δολάρια και προκάλεσε επιπλέον κόστος 170 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στη μήνυσή της, η Delta ζητά αποζημίωση όχι μόνο για τις ζημιές που υπέστη, αλλά και για δικαστικά έξοδα, καθώς και για τιμωρητικές αποζημιώσεις, περιγράφοντας την κατάσταση ως «παγκόσμια καταστροφή». Υποστήριξε επίσης ότι αν η CrowdStrike είχε δοκιμάσει το ελαττωματικό update σε κάποιο υπολογιστή, θα είχε προσκολληθεί και θα προκαλούσε την ίδια ζημιά.
Η Delta είχε προηγουμένως απενεργοποιήσει τις αυτόματες ενημερώσεις του λογισμικού CrowdStrike, όμως η ενημέρωση έφτασε στους υπολογιστές της εν πάση περιπτώσει. Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι το λογισμικό Falcon της CrowdStrike δημιούργησε και εκμεταλλεύτηκε μια μη εξουσιοδοτημένη δίοδο στα Windows, υπερβαίνοντας τις πολιτικές ασφαλείας που είχε θέσει η Delta.
Πηγή: naftemporiki.gr