Κατά τη διάρκεια των εργασιών της 25ης Prodexpo, ο κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, ιδρυτής της SWOT Hospitality, συμμετείχε σε πάνελ με θέμα «A Market-Driven Approach to Real Estate». Κάνοντας μια αποτίμηση των χαρακτηριστικών των επενδύσεων στον Τουρισμό και των δεδομένων του Real Estate στην Ελλάδα, τόνισε πως η χώρα παραμένει ένας ελκυστικός προορισμός για επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα. Η αύξηση της τοποθέτησης διεθνών αλυσίδων στη χώρα είναι συνεχής και αφορά όλες τις κατηγορίες λειτουργίας.
Ο κ. Κωνσταντινίδης υπογράμμισε τη σημασία της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας στις διαδικασίες ωρίμανσης των ακινήτων. Επέστησε επίσης την προσοχή στη μείωση της γραφειοκρατίας από τις δημόσιες διοικητικές υπηρεσίες, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ενός σαφούς και λειτουργικού θεσμικού πλαισίου. Αυτό θα διευκολύνει την προσέλκυση ξένων επενδυτών, προσφέροντάς τους ασφάλεια και βεβαιότητα στην απόφασή τους να επενδύσουν στην Ελλάδα.
Σημείωσε επιπλέον ότι η SWOT Hospitality συνεργάζεται με σημαντικούς θεσμικούς επενδυτές στον τομέα του τουρισμού, με το 70% του χαρτοφυλακίου της να αποτελείται από διεθνή ξενοδοχειακά brands. Το πάνελ συντόνιζε ο κ. Φώτης Γιόφτσιος, Vice President & CEO της TEN BRINKE Hellas, με τη συμμετοχή άλλων σημαντικών παραγόντων του κλάδου, όπως ο κ. Ιωάννης Μασούτης από τη Διαμαντής Μασούτης, ο κ. Δημήτριος Παπούλης από την Trade Estates του Ομίλου Φουρλή, ο κ. Ανέστης Παρταλίδης από την Trade Logistics και ο κ. Γιώργος Γαρούφας από την Leroy Merlin.
Πηγή: naftemporiki.gr