Εορτασμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών με Σημαντικές Δράσεις και Συμμετοχή Εργαζομένων
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάστηκε φέτος από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου με εντυπωσιακή συμμετοχή. Ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, αναγνωρίζοντας την αξία της εξυπηρέτησης, εστίασε στη δημιουργία μιας εταιρικής κουλτούρας που βάζει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Το μήνυμα του ΕΙΕΠ, #togetherwecelebrate, συνδυάστηκε με το μήνυμα του ομίλου #MPES_StaPapoutsiaMou, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ομαδικότητας και της συνεργασίας.
Για τον σκοπό αυτό, όλες οι εταιρείες του ομίλου στόλισαν τους χώρους τους με μπαλόνια, όπου οι εργαζόμενοι μπορούσαν να καταγράψουν τι σημαίνει γι’ αυτούς η εξυπηρέτηση. Διανεμήθηκε επίσης ένα kit σε κάθε εργαζόμενο, που περιλάμβανε ένα shoe photo booth prop, επιτρέποντας τους να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό, στέλνοντας φωτογραφίες και απαντήσεις σχετικά με την έννοια της ενσυναίσθησης και της κατανόησης.
Ο εορτασμός περιλάμβανε επίσης τον τελικό ενός τουρνουά Air Hockey, όπου οι τελευταία συμμετοχές κέρδισαν συνολικά 500€. Όλος αυτός ο σχεδιασμός είχε στόχο τη διάδοση της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης και της αναγνώρισης της προσφοράς κάθε εργαζομένου, καθώς και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης προς τους πελάτες.
Η εβδομάδα έκλεισε με τον 10λογο που είχε αναρτηθεί σε κάθε μονάδα του ομίλου, προβάλλοντας τη σημασία του ομαδικού πνεύματος και της συνεργασίας. Η προσφορά κάθε εργαζόμενου είναι μοναδική και όλοι εργάζονται μαζί για την επίτευξη κορυφαίων αποτελεσμάτων στην εξυπηρέτηση.
Πηγή: naftemporiki.gr